January 21, 2013

Jozan Bawa Pulang RM500 Ribu, Tapi Boboi Yang Listen

Maharaja Lawak Mega 2012 telahpun berakhir dan Jozan telah dinobatkan sebagai juara kali ini. Tahniah kepada Jozan. Walaupun persembahan kurang kelakar, tapi mungkin menang sebab fan base diaorang lagi ramai.
Jozan - Juara Maharaja Lawak Mega 2012
Tahniah Jozan *ehsan google
Apapun bagi aku, persembahan terbaik malam itu ialah dari Boboi listen, listen, listen. Hoho, tak cukup dekat internet kena troll minah SW1M ni. Apapun sebab best sangat lawak Boboi malam tu, saya pun embed clip diorang untuk rujukan di masa akan datang.


Manakala yang paling tak best ialah Hanif dan Ray. Ya benar, lagi boring dari Da Di Du. Macam mana boleh rating tip top diorang ni? Nampak sangat menumpang lawak Johan.

-----------------------------
*Anda rasa entry ini bermanfaat untuk orang lain. Jika ya, sila kongsi dengan menggunakan button share di bawah.
ATAU
*Tinggalkan komen di ruangan ini sekiranya anda ada sebarang pertanyaan, telah mencuba tutorial/tips/pandangan saya ataupun sekadar ingin meluahkan pendapat anda. Saya akan cuba respon dengan secepat mungkin.

4 comments:

  1. listen! listen! listen!

    ko nye video tu tak bleh play..

    ReplyDelete
  2. Manan Qayyim : yeah!!

    mechu : Sori sori, nanti aku update ek...huhu

    ReplyDelete
  3. sudah update!! tapi kualiti xcantik sangat ye...huhu

    ReplyDelete