February 27, 2012

Salah?? Minta maaf saja..

Hunter X Hunter volume 1, karya Yoshiiro Togashi tahun 1999. Masa berlalu dan inilah yang masih aku percaya.

hunter x hunter
sedutan...marilah bacanya...huhu

Aku teringat masa 2nd sem kat UiTM, aku sebilik dengan Bob Adi. Satu ari tu, sedang Bob Adi ni menjalar half naked kat tengah bilik, aku terpijak kepala dia dengan tak sengaja. Pantas je aku halakan kepala ke kakkinya aku untuk dipijak balik. 

Damn what a fool me. Aku pulak kena marah sebab mintak maaf sampai macam tu sekali. 

I wish that I could say all these sorry....

  • "Saya minta maaf di atas kecuaian saya menjaga keselamatan negara hingga menyebabkan kebanjiran pendatang asing yang menyebabkan meningkatnya kes jenayah di negara kita. Dengan itu saya meletakkan semua jawatan saya dalam kabinet dengan serta merta."
  • "Saya minta maaf kerana gagal mengawal harga minyak dan harga barangan keperluan harian lain sehingga menyusahkan rakyat terutamanya yang berpendapatan rendah."
  • "Saya minta maaf sebab saya terlalu tamak mengumpul harta dengan menyalahgunakan kuasa yang diberikan."

I wish that it could be as simple as...

  • "I'm sorry."

Mungkin sebab ego. Kadang-kadang menjengkelkan, selalunya mengecewakan.

I just want to let it go, get over it and living my life.

p/s: Buat salah, adalah fitrah. So, marilah selalu buat salah dan berharap takde orang perasan dan tegur. Yeehaaaa

-----------------------------
*Anda rasa entry ini bermanfaat untuk orang lain. Jika ya, sila kongsi dengan menggunakan button share di bawah.
ATAU
*Tinggalkan komen di ruangan ini sekiranya anda ada sebarang pertanyaan, telah mencuba tutorial/tips/pandangan saya ataupun sekadar ingin meluahkan pendapat anda. Saya akan cuba respon dengan secepat mungkin.

No comments:

Post a Comment