December 1, 2011

- arissa in the boot -

1st time gamble ni sebenarnya nak bawak budak kecik ni tengok wayang. Yolah, omak ayah eh goma nengok movie takkan anak eh tak goma lak kan. Huhu

So citer pertama yang dipilih untuk Arissa ialah Puss In The Boot. Takut gak kalau dia meragam or buat bising dalam wayang tu. Nasib baik pemilihan wayang yang tepat telah dibuat. Arissa tekun menonton sambil menyonyot cikedis dia. Dah dekat nak abis baru dia ngamuk. Dah bosan agaknya. Huhu...
Arissa dan omak eh, Salma 'Wildcutecat' Hayek
ngan ayah eh, Capo 'Antonio Banderas' Grande the furry lover...huhu

update terkini rambut Arissa...wan eh dah gunting macam Nemu...
Kalau belakang panjang sket dah jadi terus la macam ni...


Kesimpulan, next kami bertiga akan menonton Alvin & The Chipmunk pulak. Huhuhuhu....

No comments:

Post a Comment