June 14, 2011

- kon penyelamat nyawa -

Inilah rupa kon itu. Macam biasa je kan. Tapi sebenarnya dah menyelamatkan ramai malaun yang suka curik parking orang lain. Dah give up nak cari kon kat mana sebenarnya, aku baru plan nak belajar santau tapi nasib baik jumpa kat Tukul, Lavender Height. Terus je aku angkat 2 untuk Mekchu sekali, kalau Viruspadu ada lagi aku beli la 3. Boleh markup tinggi lagi kan. Haha..

Sejak seminggu ada kon ni, selamat parking aku dari dicuri. Mekchu punya pun selamat gak kot. Kalau tak makan maki la sape curik tu. Kalau half day dia parking, half day la makan. Kalau sehari tak ke kenyang balik rumah. Apa ko tak nampak label tu?? Selamba badak je ko masuk kan?? Pastu keluar berlenggang. Menyusahkan orang nak carik parking lain.

So untuk anda2 yang mengalami masalah yang sama, sila contohi saya okey. Selamat tidak memaki orang yang curik parking anda lagi!!!!

3 comments:

  1. tp tadi ada kon pun dia bedal jugak apa kesssss... dah tu blah tak nak letak kan balik.. aku dah amek cap jari nak bawak gi balai..

    ReplyDelete
  2. aku baru perasa no plat itu sangat comel... hahahaha....

    ReplyDelete