April 28, 2011

- thursday is our vege day -

Lupa lak nak tulis kat sini pasal hari vege (vegetarian) kami yang bermula 31 Mac yang lalu. Tiap2 minggu nak tulis tapi asek terlupa je. Asalnya cadangan aku dan dipersetujui oleh Wildcutecat. Huhu.
Vege Day
Vege Day
Macam2 dugaan dan gudaan berlaku tiap hari khamis ni. Semuanya menguji keimanan kami untuk mevegekan diri setiap khamis. Ada sekali tu terpaksa skip sebab berkursus di PD. Hari ni pun mungkin akan sekerat hari je sebab ada undangan BBQ malam nanti.

Apapun kami tetap akan meneruskan hari vege ini sebaik mungkin disamping menunaikan tanggungjawab sosial yang mendatang...hehehe...

No comments:

Post a Comment