March 1, 2011

- apa jadah ko amik gambar nama makanan je -

Cerita bermula bila mana aku ke sesi bengkel di Putajaya...

Pergi awal dengan bos, sempat la untuk makan tengahari di sana...

Lepas lunch, aku amik dessert. Itu pun sebab aku tengok rupanya macam menarik je...

Tapi kesarkisan aku terserlah. Ini je yang aku snap. Ingatkan senang nak google nanti....

Tapi susah sebenarnya...

Sampai la ni aku tak jumpa resipinya...

So sape2 pandai masak boleh tolong kongsi resipi dengan aku...

Kalau tak aku buat guna resipi puding koktel je...

Sedap gak...huhuhu...

1 comment:

  1. cerita la sikit macam mana rupanya. sweet corn mcm puding ke.. sagoo sebijik2 ke. Makan dgn susu ke santan ke mcm cendol. Baru senang kawan-kawan nak agak

    ReplyDelete