February 1, 2011

- dah lama tak menulis -

Salam,

Tiba2 terasa macam dah lama tak menulis penulisan kreatif di sini. Kreatif sangat ke aku ni?? Mestilah tidak. Kalau kreatif tentulah aku dah ada novel sendiri. Terasa macam idea dah takde sekarang ni. Kalau ada yang perasan segala penulisan aku diletakkan di bawah label Tulisan.

menulis
aku seorang penulis yang takde bakat
Jadi kat sini aku nak summary kan apa yang dah aku tulis untuk rujukan aku nanti (Sila klik untuk baca ye) :-)
1. Hanya Tinggal Pusara
2. Lulu Mahu Shopping
3. Ada Masa
4. Perihal 2 Bukit dan 1 Batang
5. Hikayat Sang Superman
6. Hikayat Sang Superman II
7. Hujan
8. In All Honesty, There's Always A Lie
9. Lorong Gelap Itu
10. Tuhan, Biar Aku Lihat Bulan Lagi Esok
11. Lenakan Aku Seketika
12. The Music Box
13. Dulu dan Semalam
14. Unlike Others
15. I'm Your Light
16. Hidup Ini Bagaimana Kamu Memandangnya
17. The Short Life We Lived
18. Pengorbanan Itu
19. Tunjukkan Rasa Cintamu
20. Who Are You???

Mana idea ni tak datang lagi????

4 comments:

  1. dah ada anak, dah x sempat nak menulis ke..hehe

    ReplyDelete
  2. ala anak baru sorang Lan.. belum ramai pun tak sempat tulis.. takpe2 amik masa pastu mesti leh adjust

    ReplyDelete
  3. Fathiha:
    marilah singgah selalu ye...huhu

    CikSembang, nuyin2u:
    Bukan sebab ada baby la...memang takde idea nih...marilah bagi idea...hehe

    ReplyDelete