January 28, 2011

- contest namakan bayi saya -

Salam semua,

1st sekali nak inform ini bukanlah untuk baby saya. Sebab baby saya baru je ada sorang dan dah ada nama. Nak tolong sahabat yang sepatutnya wife dia due dua minggu lagi. Tup tup semalam keluar. Jadi saya cuma nak sebar2kan contest ni kepada orang ramai di samping membantu dia menamakan babynya.

*************************************************************


Untuk mengundi sila taip <nama bayi><maksud nama> dan hantarkan ke 0176869398. Nama yang terpilih akan mendapat hadiah topup RM 10.

Syarat2 penyertaan :-

1. Mesti nama lelaki Islam - Nama seperti Yap Ah Loi, Kunasegaran, Yamamoto tidak akan dilayan.
2. Tidak terlalu panjang - Mohd Daniel Syafiq Afizullah Qalam bin xxXXxxx tidak akan dilayan.
3. Sesuai ber'bin' kan Noor Sham - ni nama ayah dia.
4. Had maksimum penyertaan adalah 10 nama.
5. Tarikh tutup penyertaan adalah pada 12.00 tengah malam 31hb Januari.

Marilah join ye, di samping membantu sahabat saya ni dapat juga kita keseronokan menamakan baby orang lain. Kalau tak join pun tolong sebar2kan ye. Yeeeehaa...

3 comments:

  1. aku akan cuba memerah otak. kalau menang, hadiah aku kasik nisa sudah! haha

    ReplyDelete
  2. nisa sudah!:
    masuk masuk...kenapa singgah kalau xmasuk...huhu...

    Shop-pink:
    perah jemah perah...nisa tunggu hadiah tu...huhu...

    ReplyDelete