July 8, 2010

: sejuk teramat

Tak pernah sejarah aku tido pakai baju, seluar, stokin dan selimut 3 helai. Malam tadi yang pertama kalinya. Ntah tiba2 badan aku terasa sejuk giler. Tapi dari luar sangat panas pulak kata Wildcutecat sampai dia nak peluk aku pun tak boleh. Padahal aku memang terasa sejuk.

Pagi ni masih terasa sejuknya. Badan masih panas lagi. Aircond kuat pulak tu. Kompom aku kena jadi pelakon Winter Sonata.

sejooooookkkkkDengan 2 jaket, scarf dan glove aku masih sejuk. Oh lupa, Milo panas di tangan itu.

4 comments:

  1. dah macam duk kat luar negara pulak... demam gaknye awk nih..tu pasal macam ni pon masih sejuk lagi

    ReplyDelete
  2. demam kura2 nih cik aidacomei...huhu...xpun sy mmg keje luar negera...huhuhu

    ReplyDelete
  3. kenapa meja tu nmpk kemas? dan kenapa jugak ko kelihatan kurus??? 

    ReplyDelete
  4. s e b a b a k u m m g k u r u s d a n m e j a i t u m m g k e m a s . . . h e h e

    ReplyDelete