July 11, 2010

: klate, come come

Sebelum meneruskan pembacaan, tajuk di atas ialah Kla.te co.mey co.mey yek...Bukan kam kam...huhu...

Alhamdulillah saya selamat tiba di Kelantan...Negeri bekas bakal mak mertua saya...Saya datang bawak isteri  saya yang tercipta...Jangan salah sangka, dia bukan ditaja kerajaan menggunakan wang rakyat...Saya guna kad kredit saya yang tercinta okeh...So makcik2, tiada sebarang isu di sini tau...

Di sini saya bermastautin di Renaissance..Tiba2 saya terasa apa barang Seri Malaysia...Terasa riak dan sombong mesti ada walaupun saya tak bayar 1sen orang  pun untuk bilik...Takpe, macam tu la bila orang miskin jadi kaya jap....

Entry ini akan disambung lagi...Esok mau sambung dialog...Harap2 Wildcutecat tak mabuk2 laut pulak...Sebabnya saya mau bawak dia dan baby berjalan2 sekitar KB...

Happy world cupping sayang2...

1 comment:

  1. relek la makcik..

    apa kes mlm2 2-2 hapdet belog? tak tido awal ke? hehehe

    ReplyDelete