July 26, 2010

: jam baru untuk capo grande

casio

Takde la baru sangat pun. Dah seminggu pakai dah. Inilah jam pertama yang dibeli menggunakan duit sendiri untuk diri sendiri. Lama cari tapi tak berkenan. Akhirnya jumpa jua satu.

Ini semua gara2 Wildcutecat yang beli jam baru. Aku takde niat pun nak beli, tengok2 je. Maklum la, aku takde duit masa tu. Sambil tunggu dia keluarkan duit, aku usha2 la jam yang aku berkenan ni. Cuba2 kat tangan terus jatuh cinta. Lantas aku pun beli dengan meminjam duit Wildcutecat.

Oh, apa?? Hadiah?? Thanx sayang. Huhuhu.

6 comments:

  1. patut aku asyik tgk tangan ko je skang nih.. oh.. rupanya pakai jam baru.. bling2 tak?

    ReplyDelete
  2. hadiah tu ape? sejenis perfume ke? huhuhu

    ReplyDelete
  3. mekchu:
    la, ko usha tangan ke?? ingat ko usha aku...huhu...

    wildcutecat:
    hadiah itu sejenis hadibah...haha...

    ReplyDelete
  4. mesti cute hadibah tu sebab ia sejenis hadiah. huhuhu

    ReplyDelete
  5. mcm ada love kat jam tu..cam pompuan la plak..hehe

    ReplyDelete
  6. wildcutecat:
    negatif negatif..

    JMY:
    laki pun ada love pe keju..huhu..

    ReplyDelete