July 29, 2010

: emakku binti bapakku

Pelik tapi benar, tapi takde la pelik macam dalam majalah Mastika tu. Tak sangka lawatan ke hospital untuk melawat ayahku memberi kesan yang berlainan. Pelbagai kejadian misteri melanda. Mula2 jumpa najis, kemudian aku jumpa surat dari mak binti ayah aku. Pelik tapi benar2 aku jumpa. Sila klik gambar untuk gelak sama2 aku. Huhuhu…emak-binti-ayah Agak2 mak aku nak ke hantar surat macam ni???

3 comments:

  1. hahahaahaha.... ok dah gelak sama2...huhuuh

    ReplyDelete
  2. wildcutecat:
    hadibah harun...anda akan 'ditangkap' lagi malam ini...hahaha...

    ReplyDelete
  3. aik ingatkan kalau tak gelak kena tangkap. dah tolong gelak pon kena gak

    ReplyDelete