June 24, 2010

: kiss and kill

Amacam template baru aku??

Ada OK ka??

Tukar lagi, baru je tukar retro bulan 3 aritu. Kali ni menggatal lagi. Bukan apa, tiba2 je aku ‘ter’rajin nak buat banner sendirik. Terus je aku cari bahan dan design. Hasilnya macam kat atas tu la. Aku rasa cun la, tak tau la korang rasa cun ke tak. Apapun itu hasil dari seorang yang dilahirkan tidak kreatif dan kurang romantis.

Alang2 tukar banner, aku kena la tukar template sekali. Sebab template sebelum ni tak leh letak banner. So aku gunakan Blogger in Draft untuk design template aku. Korek sket2 je, aku bukan teroris sangat pun pasal design2 ni.

Petang semalam jugak aku upload theme dan banner baru ni. Rasa semangat lak nak buat lagi. Terus je aku buatkan untuk Pn. Wildcutecat. Ingatkan dia tak nak design aku tu. Rupanya diterima pulok dengan beberapa pindaan. Sekarang tengah buat untuk Churalliya pulak. Pembaca setia beliau diharap tunggu dengan penuh kesabaran yek. Cabaran jugak buat ni, ingatkan senang je.

Ini Pn. Wilcutecat punya… wildbanner3

Apsal Kiss & Kill Encik Capo?? Saje je letak, tak tau nak letak tagline apa. Lagipun kena dengan banner baru. Biasa orang cakap “Never kiss and tell”. Aku tukar la “Never kiss and kill. Keep on kissing me bebeh”. Nyeh nyeh nyeh.

p/s : Sedia menerima tempahan…wink wink…

2 comments:

  1. teringin nak buat header cun -melecun..tapi tak reti -___-''

    ReplyDelete
  2. sama la teringin gak...tu yg blaja sket2 tu...huhu...

    ReplyDelete