June 29, 2010

: akuat

Pernah dengar perkataan di atas??

Macam pernah dengar…

Adakah akuatik??
Paraquat??
Ataupun akustatik??

Bukan, itu adalah singkatan baru untuk aku iaitu aku kuat = akuat.

Ye, kekuatan aku mampu menjahanamkan tombol (??) pintu bilik mesyuarat opis aku. Selama ni tak nak pulak ko tercabut. Dandan je semalam ko berderai kan time aku pegang. Terus Churailiya senyum2 kat aku. Nasib baik otak aku cukup laju. Terus je aku cakap kat bos aku marah pasal projek ni. Tak tau la bos percaya ke tak. Nampak macam percaya je. Huhuhu.

2 Di sinilah kejadian itu berlaku, ayat Mastika…

Termalu lak aku sorang2 semalam. Nasib baik takde gadis. Kalau tak mesti aku terpaksa cakap aku dah kawin. As always, aku memang jujur. Huhu…

1 En. Capo ada bela hantu raya. Fitnah rakan2 sepejabat beliau selepas melihat kejadian itu.

Moral of the story, jangan tutup pintu bilik meeting. Adios!!!

5 comments:

  1. kalau terpaksa cakap dah kawin takyah cakap lenkali. lagi senang takyah kawin. takyah terpaksa.

    ReplyDelete
  2. aku bukan takat senyum.. suara aku yg paling kuat gelak kot.. nasssib aku baik bukan aku yg tutup kan pintu tu

    ReplyDelete
  3. kesian kat pintu tu:p

    anda telah di tag..sila terjag ke blog alia

    ReplyDelete
  4. mekchu: aku dgr suara jantan je gelak...ko termasuk ke sekali...huhu..

    alia: ok terima tagmu itu...

    ReplyDelete