May 25, 2010

: nak masuk contest mekchu

wew

Keciwa hati ini kerana tidak dapat join contest Churailiya. Tarikh tutup masa aku honeymoon aritu. Hotel takde wifi lak :-(. So terbengkalai la hajat nak join contest.

Chu, untuk tak bagi aku kempunan ko amik la gambar masa kami honeymoon ni. Bagi la hadiah saguhati ye.

18052010039Kami nak hadiah lain tau. Hadiah dari Malaysia, takmau dari Hong Kong. Huhu.

p/s: mama, jom join contest viruspadu.

5 comments:

  1. ko yg malas cari wifi sejak dah ada wife.. hahaha...

    gmbr dah suuweet dah, tapi dah tutup kedai lor.. hahaha

    p/s : yg mana satu pn.hadibah kita?

    ReplyDelete
  2. wah... bayangan romantik. piwiititt.

    ReplyDelete
  3. chu :
    gambar mmg snap utk masuk kontest ko la...mmg bertujuan utk menang je...hehe...pn. hadibah yang besar sket tu...huhu...

    Mr. J:
    tak romantik pun...Mr J bila lagi???

    ReplyDelete
  4. pn hadibah nampak besar dlm bayang2 tu sebab dipengaruhi bayang2 en azlan. huhuhu

    ReplyDelete
  5. 'nampak besar'??? realiti pun mmg besar kan kan kan...huhu

    ReplyDelete