May 16, 2010

: jemputan

Dengan berbesar hati saya ingin menjemput kawan2 dan kenalan2 ke Majlis Perkahwinan saya pada hari Ahad 16hb Mei 2010 bersamaan 2 Jamadilakhir 1431h. Semoga dengan kehadiran tuan/puan dapat menyerikan lagi majlis saya yang tidak seberapa ini.

Sila klik untuk tumbesaran...

p/s : kepada yang belum menerima kad undangan atau yang hanya akan datang jika ada kad tolong bagi alamat, nanti saya hantar kad. Thanx….

10 comments:

  1. saya belum dapat kad jemputan lagi.

    ReplyDelete
  2. memang xnak jemput pun...huhu...

    ReplyDelete
  3. haha, sabar je la.

    ku pun tak pasti dah terima ke belum, rasanya belum (kot?).

    apa pun tahniah ye. selamat pengantin baru, semoga berbahagia ke akhir hayat.

    ReplyDelete
  4. Gilerlah Azlan..ko dah nak kahwin siut..bagus..bagus..nanti aku bagitahu kat Kakang suruh dia dtg sekali..haha..

    ReplyDelete
  5. wildcutecat:
    budak gemok xleh dtg :-p...

    barine:
    jemput dtg ye barine...

    ashfruzz:
    acap kol aku...aku lost nombor ko la...ajak kakang@aminzkayo skali...huhu...

    ReplyDelete
  6. apa menu selain nasi minyak & ikan masin?

    ReplyDelete
  7. telor asin...tp tu menu mlm...siang xdok....huhu...

    ReplyDelete
  8. hadda good day ahead yeah....

    ReplyDelete
  9. owh..tahniah ye..maaf tak dpt dtg sebab baru tgk kad jemputan pagi tadi kat opis. almaklum la..3minggu berkursus induksi..maaf sgt2 ye..pape pun tahniah kerana telah berstatus "berkahwin" ^_^

    ReplyDelete