August 13, 2009

+ ogos, bulan mengkurus diri +

Aha, bertemu kita lagi di celah-celah kesibukan menjalani latihan intensif ala tentera selama 3 minggu ini. Berturut-turut kursus aku bulan ni. Naik muak gak aku makan kat hotel. Huhu...Apa boleh buat, dah diarahkan aku terpaksa la melatih diri bulan ni.

Bermula dengan latihan CMS Liferay di Langkawi minggu lalu, aku kemudian bertolak ke Port Dickson untuk kursus pegawai pengiring istiadat pertabalan Yang Dipertuan Besar Negeri Sembilan selama 3 hari. Balik dari PD, aku terus melatih diri aku di Royale Bintang untuk kursus PHP.

Minggu depan aku kursus SQL Server kat KL lak. Bersama gadis manis beranak 1. Jangan jeles a.

3 comments:

  1. siapakah gerangan gadis manis itew?? awww.. tak sabar nak tgk.. jadual ko bln nih kalah kan pengarah.. hopefully dah kurang 4.5 kilo :)

    ReplyDelete
  2. betul2 kurus ko nanti ni weiii

    terancam la aku mcm ni hahahaha

    ReplyDelete
  3. churalliya>> ada la, nanti aku letak gambir dia..huhu..xsabar mau date kat curve ngan dia...ahaks..

    viruspadu>> jgn isau, ko punya dah keluar...aku nyer lum lg...so sebelum kandungan aku ni kuar, aku bg ko menang...cayoklah vp...huhu...

    ReplyDelete