July 27, 2009

+ sokongan tidak bermoral untuk pejabat lama +

Sempena sambutan Israk Mikraj, pejabat lamaku a.k.a MPS telah mengajurkan pertandingan nasyid antara jabatan. Aku yang dijemput khas oleh Fadzly tiba dengan berbaju melayu lengkap sempena menghormati majlis yang diadakan.

Ghazali, bro paling cool. Dah dia je bro kat situ kan. Hehehe.....
Keju dan Wani pegang perut Erman yang ehem ehem itu.....

Tak camera shy langsung korang ye. Dandan je pose. Keju, saya booked 2 orang ni tawww.....

Mereka di pentas.....
Aku tunggu sampai habis acara, sempat la tengok penyampaian hadiah. Tahniah Jabatan ICT dapat no. 8. Tahun depan jemput aku jadi guru vokal korang ye.

No comments:

Post a Comment