March 15, 2009

+ aku yang ke kursus (verse 2)+

Alhamdulillah, sempat juga aku sampai sebelum tamat tempoh pendaftaran tadi. Penatnya menempuh hujan selama 3 jam. Nasib baik jalan agak lengang, jadi aku tidak perlu memandu dengan perlahan walaupun ketika hujan panas.

Baru tamat taklimat untuk aktiviti. Aku sudah terbayang kebosanan. Walaupun begitu, sebagai seorang manusia yang berdisplin (tidak pernah datang lewat ke pejabat) aku tetap merasakan akan menghadapi kebosanan yang terlampau disini. 

Untuk makluman, tempat penginapan aku berhampiran dengan laut. Kuala Kemaman dengan lebih spesifik. Dapatlah aku menikmati bayu darat dan bayu laut selama 2 minggu ini. 

Hari sentiasa mendung di sini
Hujan tidak jemu menjamah bumi
Hanya ada dirimu di hati
Hadir dirimu tidakku cari
Hilang dirimu tiada ganti.

Sekian laporan kaji cuaca dari Kuala Kemaman. Mazidul Akmar Sidek, 360.

4 comments:

  1. wa..
    g kuala teranggnu..
    mau oder itu kpok lekor la..
    huhuhu...
    lau xbwk siap abg lan..
    kikiki..ugutan ni

    ReplyDelete
  2. nak ajak dating ckp je la...xyah kla nak kias2 suh siap lak....huhuhu...

    kalo stakat kim kosong, xde ek...at least kim a air liur...huhuhu..

    ReplyDelete
  3. lan, asal lak ko akan boring terlampau?.. tak ada aweks ke kat sana.. hihi

    ReplyDelete
  4. ramai kak...rambang gak la mata sy ni...tapi akak kenal sy kan...sy kan setia pada yang 4...hehee...

    bosan la kak...penuhnya jadual...bila kala lak sy nak g tgk monsun cup, masjid kristal n kg islam hadhari...X islam hadhari la sy mcm tu...huhuhu...

    ReplyDelete